iNTE LÅNGT KVAR NU

God morgon god morgon! Mamma ropade klockan halv ett och undrade om vi ville ha mat.. ja så det var bara att kliva upp och äta stuvade makaroner och köttbullar men det var gjort på äckliga makaroner för jag åt upp dom andra igår ;D skitsammma. ryggläge i sängen och försöker fixa klart dom där jävla inbjudningskorterna..hmm inte långt kvar nu!

Igår fixade jag iaf legg ÄNTLiGEN! Haha så förhoppningsvis får jag det innan jag fyller. Efter vi hade varit på polisen åkte jag hem och jag och alex hämtade upp Louise. Louise lurade med oss på bilbingo.. ah ni läste rätt!  Men det var ganska nice men dom hade ju nå fel i huvudet där borta, aldrg varit med om tröttare människor. Vann ingenting och det var vi väl lite små less på men jag var så hungrig så jag konsentrerade mig bara på att komma hem. Släppte av Louise och åkte hem och lagade mat och kom även på att vi hade glömt att lämna tillbaka filmen som vi hade hyrt så där rök det pengar i onödan!  Hittade massa folk ute som vi roade oss med fram till halv två.
Just nu ligger alexander och läser solo och skrattar, haha! Kärlek till den pojken ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback