LiTE NYTT i BLOGGEN

Kolla vilken söt underbar header jag har gjort! Jag hade inget att göra idag på rasten så jag satt och lekte med detta lite.. men den kommer att göras om ett tag framöver.

Hade religionkundskap idag och hade en ny lärare och jag tyckte inte om henne alls, skit skumm och konstig. Men får hoppas att det går bra och att jag inte ryker ihop med henne också. Alexander ringde och sa att han var vid skolan och ville att jag skulle komma ut så vi åkte och käkade lunch på heartbreak och jag fixade personalkort också så jag sllipper stå i kö ikväll när det kommer vara så jävla mycket folk. Tycker synd om stackars kattis som ska städa imorgon för alla verkar ska dit. Blir iaf förfest hos linn och sedan blir det slick och jag ska försöka ta det lugnt och blir nog inte ute till två (: Alexander är så snäll och hämtar mig också (a)  så blir det till att sova hos honom också! Hörs senare ♥

Slappning i sängen och kolla på cleo (:


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback