LÖNiNG ♥

Som sagt så fick jag lön idag och jag kan fan inte ha pengar! Hatar att få lön för jag får rus i kroppen och blir superglad när jag får göra av med alla pengar och helst så fort som möjligt. Jag behöver söka hjälp! Åkte ner på stan med louise för att käka men jag ville köpa mina skor som jag hittade igår. Så jag köpte dom och blev medlem också så jag fick tio procent på det så fick dom för fyrahundra sedan gick jag in på hm och hittade en skjorta, en genomskinlig och påväg till provhytten hittade jag en militärgrön som jag också gillade så jag fick köpa båda för jag kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ha och det slutade med att jag hade tio procent och femtio kroner rabatt där också, ih! Men självklart så hittade jag skjortan på gina som jag har letat efter dom senaste dagarna och hittar den i stan så jag var ju tvungen att köpa den också.
Louise kom och hämtade mig efter skolan så hon jag och alexandra åkte till ikea och kollade och jag var så duktig att jag inte köpte nått men det slutade med att vi hamnade på oves och jag handlade ganska lätt för tvåhundrafemtio spänn.. hmm  men det var små saker jag behövde och kanske annat onödiga :)

Min omtalade klädhängare.. jag har kommit en bit med att hänga upp kläder men det är fortfarande ganska mycket som ska upp.

Nya släng och slask skor, någontning jag verkligen behövde. Igår kände jag att jag inte tänkte gå omkring i mina convers som man blir dyngblöt i. Så jag hittade dessa och dom är helt okej men jag vänjer mig mer och mer. Dom är rätt schysta!

.. Kunde inte låta bli ♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback