MiN STORA DAG 17 AUGUSTi 2010

Igår var det min dag och det tycker jag om! Alla kommer för att fira mig och man får stoppa goda saker i munnen men som vanligt blev jag rastlös och trött mot kvällen och väldigt grinig.  Fixa inte så mycket saker men dyra..

Presentkort på guldfynd 1000:-, Tatuering, Mysoverall, Körkort, Systemkamera och en dyr födelsedagsfest så  jag klagar inte och sedan fick jag veta att någon kommer åka runt i en audi a6 till sommaren? Happy girl?
Idag har jag varit nere på heartbreak och fixa med balonger och så det är gjort.. och imorgon gäller det! Hoppas på att jag kommer få en kanonkväll och det tvekar jag inte på (: HAr handlat en massa och hämta tårta och gjort välkommsdrick också så nu länktar jag!  Ska prova min locktång som jag fick idag också så jag kan vara snygg i håret. Annars ska jag försöka fixa lite i rummet för det ser ut som en soptipp och även ro om mig själv ♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback