MYS MED PAPPA OCH BROR

Fixade mig och åkte iväg till forsbacka. Jag vek mig dubbel när jag såg cruicing rundan. Forsbacka släng dig i väggen! Valboparkeringen var ju fan större än hela forsbacka ;D Aja, gled runt lite och andades in lite gummirök så man kände att man levde och självklart träffa allt trevligt folk. Vid tio tiden började det tunna ur så vi åkte hem till stan och gled och umgick med folk. Pappa skjutsade mig till biltema där folket var och jag kunde lika gärna ha följt med hem.. hej inte synas? VÄRDELÖST! Nu är jag iaf hemma och tänkte kanske kasta in bilderna på datorn ? Sen ska jag nog kasta mig själv i sängen och försöka somna i tid för det lutar åt att jag åker till söderhamn imorgon en heldag med alla fyllon (: puss

Kommentarer
Postat av: roxy

fan va du cruisar! gick ju så jävla bra för oss sist i slödderhamn ;)

2010-08-14 @ 10:33:55
URL: http://uppsalanoje.com/roxyfuck

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback