TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! ♥

Bakis.. Ungefär så ser min dag ut idag.
Hade skit kul igår. Åkte in med mamma och fixade det sista innan alla kom. Bjöd på en riktigt god välkommsdrink ( det var ju självklart jag som hade gjort den) och snackade lite och sedan öppnade jag paketerna för alla tjatade på mig. Fick mycket fina saker som kommer till väl andvändning ;) Vid tio tiden rullade det in lite folk sedan helt plötsligt var det massa folk och klockan var två.. där imellan gjorde jag säkert nått kul (: haha.  Mina fina älsklingsskor gick sönder så jag tröttnade och tog mina saker och gick och alex fixade skjuts hem som tur var för jag hade svin ont i fötterna! Somnade ganska så fort.

Idag har jag och alex legat i sängen hela dagen och sovit och kollat på cartoon, ih ( finns inget bättre och kolla på en sån här dag ) Ska snart hoppa in i duschen och fräsha till mig sedan ska jag till hampus för Lena har bakat sockerkaka till mig, hon är underbar! ♥ Ikväll blir det lugnt så får se vad som händer och sker eftersom jag ska upp och jobba imorgon och är kanske inte skittagg på det men men. klirr i plånboken behövs efter gårdagen :)
Tack alla underbara som kom och ville fira mig och kvällen blev underbar! ♥

Bilder kommer senare..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback