TYP REDAN ViNTER

God morgon. Yeah jag kom upp i tid imorse eller vid sju och det är bättre än att kliva upp när man börjar typ. Kastade på mig mina lovley skor och är pigg och mår som en blommknopp!Det är fan svinkallt ute :o  Det var tio grader hemma hos mig innan jag åkte. Så självklart så regnar det också.. Kan vi inte få lite sommar innan den här skiten kommer!  Ska börja med vårat projektarbete och det är kanske inte det roligaste men jag tror att jag ska jobba med mathilda och louise så det är nice. Första riktiga dagen i skolan med att följa schemat så hoppas att dagen går fort för sedan blir det hem och fixa sig sedan till att parta till det för ikväll blir det promoe på slick, som jag har längtat =) ih! Och imorgon är det ju fredag och det blir ju ännyu bättre för då blir det utgång med Emmy och jossan! Och på lördag är det ju bil/ljud tävling, drifting,curising och race (:  Kommer bli en kanon helg ( hoppas jag på iaf ) ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback