FÖRSTA DECEMBER


Bild lånad från Google
Idag är det den första december och man får öppna chokladkalendern idag och jag kommer bara kasta mig på den när jag kommer hem =) Fick ju en jättefin av Alex som ni kan få bild på sedan. Imorse blev det en liten sov morgon för jag hade så förjävelst ont i huvudet så jag kastade i mig en macka och ipren sedan kröp jag ner i sängen igen. Kom till skolan vid tio och hade expo och jag har nog inte gjort så mycket idag förutom att kapa till mitt tittskåp och fick veta idag att dom kommer sättas upp på järnvägsmuseet och jag kommer inte vilja sätta upp mitt bedårande mästervärk.

- Nu sitter jag och väntar på Per (fotoläraren) så ska vi in i mörkrummet och mysa lite, haha nej då men jag har en dejt med han idag för att han ska hjälpa mig att bli klar med mina bilder så jag kan lämna Fotokursen bakom mig. Sedan kommer Alex och hämtar mig för att åka hem och mysa och jag tror att det kan bli nån tvätt också. Pöss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback