HÅR FUNDERINGAR

Jag har suttit och funderat lite över mitt hår nu när jag har kollat igenom en massa och jag ska först och främst ha en klippning och det är ganska så snart! Tror att det blir kortare på sidorna och försöka kapa lite mitt på också så det inte är så jävla långt.. sen är det så att jag har kommit på att jag ska göra svarta och mörkröda slingor i det långa håret. Tror att det kan bli lite snyggt eller? Tror inte att det blir nått idag men det vet man aldrig ;)

Varför kan man aldrig sluta fundera på håret? Jag har ju lixom kapat av skiten nu så jag skulle slippa detta men nejnej.. Mitt liv går för fan ut på att fundera vad jag ska göra med mitt hår. Fler som har den känslan?

Kommentarer
Postat av: Sarah

om du menar svarta och rda slingor i mörkbrunt hår tror jag inte att det passar ihop, srry..vad var det du menade?(:

2010-12-15 @ 16:49:58
URL: http://bakfickans.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback