HELGNÖJE

Trött som ett as. Partade med brudarna + killarna som becka skulle säga. Satt hos oss och sedan bar det ner på slick.Hade kul till en början och träffade en massa folk som man inte har sett på år. Kvällen slutade med en skitförbannad mathilda och en aprak alexander men det är ungefär som vanligt med andra ord. Min underbara vän Hampus vad snäll och skjutsade hem oss så vi kom hem i välbehåll.

Inatt har jag sovit mindre bra för det har varit sånt jävla oväder utanför sovrumms fönstret.. men det är bara kliva upp och jobba och se glad ut. Jobbade fram till halv sex då alla var apless och bara ville hem. Gick upp till farmor för lite käk och umgicks med släkten på 6 personer! HAHHA. Jag diggar det.
Nu sitter jag hemma i soffan och ska hoppa in i duschen och sedan blir det nog soffan resten av kvällen också. Alla andra ska ut men jag tror jag skippar det för Fanny ska inte ut :/

Kommentarer
Postat av: M.I.B

Puss&kram, Sov sött;);)

2010-12-26 @ 22:27:45
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; jofan jag lever ju ! ;d haha vad gör du annars då ? ^^

2010-12-26 @ 22:36:41
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv ; ok ok ;) nja inte mycket, än att sitta vid datan ;p hehe haft en bra dag ?

2010-12-26 @ 22:53:57
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback