MÅR SOM EN SÖTGRIS.. BAJS.

Jag lever idag men jag mår inte så bra.. eller nu gör jag det men inte i morse så jag kastade i mig en ipren och la mig och vilade en stund till. Åkte hem till Hampus gamla hus och hjälpte dom med småsaker som dom inte klarade av (eftersom att detta hus har varit som ett hem för mig) Så jag tog ett litet förväl jag med och jag blev lite ledsen faktiskt.

- Mat i magen, ont i huvudet och svenska står på eftermiddagens schema. Ska egentligen redovisa min svenska men jag ahr inte gjort den ( och ingen annan heller) för dte får inte att göra den! Ska hem och plugga sedan och har jag tur kanske jag kan få en mamma som kan övningsköra med mig men det tvekar jag på. ÅSA HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Faster

Men vi måste ju lösa det där på något vis. Hur gör vi tro? Det är inte världens bästa väder att börja köra i just nu. Körde du med mamma?

2010-12-16 @ 19:31:34

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback