MASSA NYA ROLIGA SAKER

Svinkallt och massa snö.. men man ska inte klaga för det är tre dagar kvar till jul! Det känns inte som om att det är jul snart men det kommer väl ikväll när man ska klä granen och baka massa mumsigt med mamma :)

Igår låg jag inne hela dagen tills alex kom hem för då bar det av till IKEA för nya sängar och sänggavel och det blev kanon bra! Skönt med en stor säng och att man får plats.. bara att inatt har alex snarkat och hoppade fan i sängen när han vände på sig så jag trodde sängen skulle braka sönder! Men nu har vi fixat en julklapp till oss båda kan man säga :)

Och nu har jag äntligen beställt mina små älsklingar som jag hoppas kommer snart! GLAD FLICKA och fattig pappa :) Jag kommer bli så snygg. Tror jag ska klicka hem lite mer små saker efter jul (:

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Fin blogg du har ;)



Var med och tävla om att vinna ett Lipgloss från Face STHLM på min blogg... Godjul!

2010-12-22 @ 17:19:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback