:)

Gó kväll folket!
Dagen har varit lång. Hade graf på morgonen och jag jobbade på ganska bra
med tidningen men jag kan fan inte berstämma hur den ska se ut och så..
Gick ifrån skolan strax innan två och åkte ner på stan och kastade i oss
en cheesburgare och sedan bar det av till invidiuella och jag har ju dans,
men jag känner mig inte helt hundra än så jag var inte med. Alexander
hämtade upp mig så följde jag med honom för han skulle klippa sig
och efter det bar det av till sandviken för att äntligen få köpa löshår
så nu är det gjort. Linda ska sy i det någon dag nästa vecka, så snäll som
hon är!  

Nu är jag ny duschad och har dragit i mig en choklad milkshake och det var
såååååå gott. Tänkte fördriva en massa tid framför datorn för jag börjar
ju inte förens tjugo i tolv imorgon (: 

Vart är festen imorgon ?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback