HÄRLIG DAG

Hej alla underbara!

Vill tacka så mycket för dom fina kommentarer jag har fått under dagen =)
Det var många som tyckte det var mycket snyggt och vissa kunde inte
sluta säga att det var snyggt och det är ju självklart kul att höra för jag
var lite osäker men nu känns det kanon bra och jag tycker det bara ser
bättre och bättre ut. Känner knappt igen mig när jag kommar i spegeln
och det gjorde inte så många andra heller. Hörde att folk viskade och undrade
vem jag var och till slut var dom tvunden att fråga mathilda darling.. HAHA!
Älskar att byta utseende
(:

Kom till skolan vid halv elva tiden och hade lektion elva ooch självklart
bara för att jag hade packat idrottskläder och skulle vara med så slutade
jag tjugo i tolv för alla lärarna skulle ha möte så jag klagar inte.
Jag höll inte på att komma in i klassrummet i morse för läraren kände inte igen
mig men när jag kom närmare så släppta han in mig och såg att det var jag ;)
Efter skolan åkte jag Mathilda och Louise ner på stan och fikade och jag och
Mathilda kom där ifrån fyra timmar senare med en cheeescake och ett glas
te och en varmmacka i magen (:  Kollade runt lite på stan och träffade även
Ronya och Jens en snabbis, kulkul :)  Nu sitter jag hemma hos älsklingen
och ska hjälpa han med att fixa rummet ! kyss

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag vill ha en tydligare bild på frisyren. Syns inte så bra.

2010-02-10 @ 21:21:39

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback