I looovvveee you!


Jag är så jävla trött! Jag har kommit hem från en lång dag i skolan och en sväng i valbo. Hittade inget speciellt jag ville ha utan jag fick nöja mig med en ny brunkräm innan alexander hade lessnat. Vi kastade oss i bilen och åkte in till stan för alexander ville åka till sea fun och shoppade en massa bland annat en klocka till mig ( en gul dessutom men varför inte satsa stort! :D  tack hjärtat! En skit snygg tjocktröja som jag ska smyga på mig imorgon ( a )
Mamma skulle sätta i löshåret på mig och självklart kom det annat i vägen och det blev inget av och jag som skulle till linn imorgon men det får jag väl strungta i då =/ Blir ledsen.

Så nu ska jag väl lägga mig i sängen och mysa med min ända underbara pojkvän! Puss&Kram

Två risiga med en massa kärlek! <3


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback