iN THAA SCHOOL!

Hellu babes!

Sov över imorse och jag var svin trött. Klev upp och duscha och som tur
var så fick jag skjus av mamma till skolan. Annars hade jag nog fortfarande
legat hemma.  Har foto som vanligt på måndagmornar och jag är sååå less
på det för jag har så mycket att göra men jag gör aldrig klart skiten..

Jag satt mig vid datorn och skulle fixa bildern men då fick jag veta att jag
hade scannat in i fel upplösning för jag hade bara scanna in prov bilder!
Bradär. Så nu sitter jag här och somnar snart, Ont i halsen och jag tror
jag inte mår så bra så jag kanske måste åka hem snart :)   Haha. 

Sitter iaf här med mathilda så jag känner mig lite glad iaf (= 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback