Jag diggar dig

Dagens mathilda

Nya älsklingströjan ifrån ginatricot 49:-



Haha, hellu dalings! Jag skulle städa och det slutar alltid med att jag hamnar här istället haha ! Imorse var jag så jävla trött och jag sov över bara för att mamma frågadem mig igår om hon skulle väcka mig och jag sa självklart nej!
Aja, tor iallafall nio bussen till skolan och gjorde prov. Vilket jag klarade =) Pluggade ingenting igår så jag var stolt över mig själv. Nått som jag inte var så stolt över var att jag inte hade fotat som jag skulle i helgen men jag sa som det var och per kan ju bara inte bli arg på mig, ih! 

Sedan skulle jag scanna in bilderna som jag måste göra klart och lämna in men tror ni att det fungerade för mig? Nej, jag tror jag fick damp!
Men självklat hade inte per tid att hjälpa mig så hade han det
så hade det blivit rätt.
Han  visade och JAG scannade in MATHILDAS bilder medans hon sprang omkring!( kom ihåg det bruden! ) ;)
Sedan fick jag in mina men jag scannade inte om dom bilderna jag skulle scanna om, HAHA!

Slutade vid tolv för vi hade ingen mediakommunikation så jag och tjejorna kastade oss på bussen till stan och jag och mathilda gick till mamma för jag skulle få käk av henne och jag fick tacooos!
Mums som fan.Åkte hem och kastade i mig maten och jag var så hungrig så det knullade i munnen som man brukar säga. Självklart var jag tvungen att gå ut med hunden och det var faktiskt riktigt skönt men det var ju kallt men solen sken och det avr mysigt. Hade viljat gått längre men ville inte gå själv och sedan var det ju kallt.  När jag kom in så tog jag med mig glass ner till sängen och bäddade in  mig i filten och täcket med en massa kläder på :o Jag häll seriöst på att frysa ihjäl.  Alexander ringde vid fyra och då vaknade jag, upps! han ville ner på stan men jag kände att jag inte var speciellt redo för det så jag somnade om och vaknade vid sex när maten var klar :) 

Nu tvättar jag och ska städa rummet sedan kommer min älskling och myser med mig och pussas lite på mig hoppas jag för dte behöver jag (:  Imorgon blir det Gavlegårdarna med åsa som jag inte har varit hos på tre veckor för vi har varit sjuka båda två. Så det ska bli kul.
Så nu håller jag på att tvätta skortan och glasögorna så jag är stilig imorgon!
puss&kram

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback