LÖRDAG

God morgon/kväll!

Alexander skjusade hem mig för en stund sedan för han skulle umgås
med charlie. Jag gjorde iordning en macka och sedna en choklad milkshake
sådär innan maten :D   Ikväll blir det kanske ladda om eller så blir det
lugnt! 

Gårkvällen var helt ok. Satt hemma hos Madde först med Mathilda Linnea
Emma och Sandra
. Vi drog till någon lodfest i hemsta men gick nästan lika
fort och hamnade helt plötsligt i Tobbes bil så vi snodde skjus av han till
hille till osten. Där var Eken Groven och Nille och det avr väl soft men jag
drog till min älskling vid halt två så jag fick mysigt sällskap inatt :)  Typ!

Sedan måste jag ju få säga att jag tycker om mathilda väldigt
mycket.Hon är en ängel! Tack för att du finns hjärtat.
You make me happpy! :D <3

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Nej gumman jag lovar, jag ska inte lyssna sönder den när du är med haha :D men du vet hur jag är, jag fastnar alltid för en låt (aa)<3

2010-02-13 @ 17:39:22
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback