MÅNDAG MORGON


Fyfan vad trött jag var i morse
.. men jag kom iaf upp och tur var väl det (:
Klev upp när hjärtat åkte men man måste ju iaf slappa lite och kolla på
vakna med the voice. Efter det blev det att dejta garderoben och fick inte
alls till det men man kan ju lixom inte gå naken så det fick bli nåt enkelt.
Så nu har jag hela garderoben i sängen, yeeeah!
Inte nog med det så skulle jag på bussen och kom på att busskortet hade
gott ut.. Flyt idag!  Nu är jag iaf i skolan och väntar på flickorna som kommer
lite sent som vanligt på måndagar =) 

Har foto nu och jag är hungrig för jag hann inte käka eftersom jag hade fullt
upp och fixa kläder, så jag lär väl springa iväg till cafeterian inom kort  (:
Nej nu lär jag kila kisses

Kommentarer
Postat av: Leandersara

Awesome site!

2011-03-18 @ 19:49:27
URL: http://leandersara.blogimagine.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback