SÅ JÄÄÄÄÄVLE NICE!


Idag är det tisdag och jag är ledig för jag skulle ju egentligen till Åsa
men hon ligger hemma sjuk så henne säger vi krya på dig!
Alexander kom hem för en stund sedan så fick jag ett par wesc hörlurar :D
Jag är väldigt glad! Tack så jääääääävle mycket <3 Tvingade i han
lite mackor så han hade nått i magen nu när han ska åka till storvik.



Min dag ser väl ut som såhär
:

*Duscha och fixa mig
*Åka ner på stan och lämna in min klocka
*Åka till louise och umgås med henne


Längre än så har jag inte kommit i min planering om man säger så.

Jo, igår åkte jag ner på stan med Mathilda och kollade lite men hittade
ingenting så vi gick till george efter många om och men, för vi var vrål
hungriga.Jag käkade sjävlklart varma mackor och Mathilda paj (=
Sedan tog vi en sväng in på h&m och kollade runt igen för man kan ju ha
missat nått, och det hade vi! :o  Mathilda hittade en gråkavaj som hon ville
ha men jag ville ha en svart och hittade en i storlek 36!
Äntligen hittade jag en soom satt skapligt :)  Men den var lite liten så jag
funderar på om jag ska vänta till det kommer in större men vill ju använda
den nu :o  Den gråa fanns inte i mathildas storlek heller utan vi hade
varandras storlekar ( onödigt)
Men hon hittade ett par skitsnygga legginges med nitar på (:   Sedan bar
det till bussen och jag åkte hem. När jag kom hem stog pappa i dörröppningen
och väntade på mig för vi skulle åka till ikea och handla fina saker ((:

Hittade alla sakerna med barbordet var ju ekfärgat! Det skulle jag ju inte ha,
jag hade för miig att det fanns i vitt men jag köpte den endå.
Det blev faktiskt skit bra :D  Tack så jävla myckte pappppi! <3


Kommentarer
Postat av: roxy

ofta du fick ett par wesc hörlurar av åberg?!!!! ;o

2010-02-10 @ 18:45:10
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback