Så sjuk man kan bli

Nu har hag knarkat alvedon så nu kan jag uppdatera hur det
ligger till i min lilla värld. Jag är svinsjuk! Igår trodde jag helt
seriöst att jag skulle döö..  Feber ont i halsen, svullen i halsen
också. Igår hade jag så ont i kroppen så jag bara låg och grinade
och rörde mig inte speciellt mycket. ussch! 

Inte sovit så bra inatt och jag är ganska trött. Just nu har jag tagit
tag i datorn så jag har fixat musik till ipoden och mobilen så den håller
sig uppdaterad =)  Jag saknar min mathilda mycket! Vill vara i skolan
men kommer nog inte gå dit förens på fredag eller nästa vecka :/
Blir väl lugnt i helgen antar jag.. blä!   nej nu börjar alvedonen gå ur
så lär kasta ifrån mig datorn en stund. Får se om jag skriver nått sedan.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback