SLUT PÅ KONTOT

Nu är jag hemma i gävle och sitter i skolan efter en lång sovmorgon.

Var till stockholm igår med media för att gå på kulturmuseumet och
sedan på en tvinspelning med tv3. Vi kom dit vid halv ett och museshit
öppnade två så vi fick en massa tid på stan ist. Jag köpte en tröja en
kjol med nitar på och en stor svart ring (: Hittade ett par jättegosiga
skor som jag verkligen älksade men jag hade slut på kontot jag
tydligen så det blev inget.  900 spänn borta på tre dagar ? seriöst ?
Jag lackade ur och vi gick tillbaka till kulturhuset och såg
helena bergström och björn källman :)  cooolt! Mathilda fick syk
och börja skrika som en gåås :D  Vid kvart i fem rullade bussen till
tvstudion och vi fick massa mumssaker :)  Redbull och massa annat
gott. Det var riktigt coolt att se hur stort och hur det såg ut. Alla
kameror som åkte fram och tillbaka.. Det var kul!  Vid tio var det
klart så vi åkte hemmåt och kom hem vid tolv (: Fick skjus av
lollos mamma hem och somnade vid kanske halv två (:

Nu ska jag skriva svenskan och sedan har jag idrott sedan vet
jag inte vad somhänder (:  kisses!

Kommentarer
Postat av: Charline

Naaw, men du är duktig babe! :D

2010-02-18 @ 19:44:57
URL: http://charlinelicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback