So fucking less



Jag säger god morgon för min del
. Hemma idag också och
kommer nog inte till skolan imorgon heller :/ Saknar mina tjejor
och inte nog med det så känner jag mig rastlös och stressad ?!
Jag har fan inte vart i skolan på hela veckan? snacka om att jag
ligger efter skapligt :o Funderar på om jag ska försöka ta mig till
skolan typ imorgon och hämta lite grejer. Får se hur jag mår..

Hundfan undrar varför jag ligger i sängen när jag kan leka med han ?
Egohund! Han gnäller på mig och är inge mys alls för han bara längtar
efter mamma. Kul hund.
HAHA, jag har kollat på rädda menige ryan som är den bästa filmen jag
har sett och igår kollade jag på tjenare kungen som joel kinnaman
är med i! Såå mys. Nu funderar jag på om jag kanske ska kasta på en
film och roa mig med den medans jag har alvedon i kroppen och
orkar ha ögorna öppna =)
Ha det nice kisses!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

åååh gumman, jag vill att du ska vara med :(<3

2010-02-04 @ 12:03:02
URL: http://mtldal.blogg.se/
Postat av: roxy

jag kan gärna komma och leka med din vovve ;D

2010-02-04 @ 14:32:37
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback