Stay

Bjuder på extremt sexiga bilder med en sjukt snygg tröja!


God morgon i stugan!
Skön morgon som fan =)  Alexander ringde och väckte mig så jag låg och mös i sängen ett tag framför cartoon sedan hade jag en dejt med duschen så jag kastade mig in i den. Älskar att duscha på morgonen! När jag klev ur duschen så var frukosten serverad av mig älskling. Käkade lite sedan blev det att fixa sig så fick jag skjus av alexander till skolan! Tack <3 

Jag har drömt sjukaste drömmen inatt! Jag har drömt om gamla kompisar och att våran familj slyttade ihop med martins familj i åbyggeby! Asså, jag var så jävla arg på mamma och pappa :o  Inte nog med det så var jag på fest med kissie och hon var inte det personen som man umgås med frivilligt :o   HAHA ! Åw jag var så arg när jag vaknade. Om en timme ska jag ha uppsats sedan slutar jag så det är nice :D 
Puss&Kram

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback