Torsdag & lön

Suttit i skolan hela dagen och bråkat med tidningen som ska vara klar idag. Jag fick ju för mig att jag skulle göra om min som vanligt så jag lär ju jobba på plus att jag hade lyckts missa en uppgift som jag inte hade lagt in! Bra mathilda.
Gick och käkade pizza i MATSALEN, äntligen god mat! Jag åt två tjock som jag är :D  Nu sitter jag och louise och håller på med tidningen och jag har städat lite på datorn så den är fin och allt är i sin ordning :) Fick till och med beröm av göran för att jag hade sån ordning ( stolt ) HAHA !  När jag är klar med det här ( om jag blir det vill säga ) så ska jag åka till Valbo med älskling för vi har ju fått lön!  Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

jag älskar dig så himlans mycket.<3 går inte att beskriva.

2010-02-25 @ 18:52:23
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback