2010 ? shit!


HAHA, la mig och kollade på smekmånaden med pappa i mammas säng (= Jag kännde mig skit trött och så skulle hugo hålla på att dryga så jag orkade inte med det så jag gick ner och la mig i sängen. Men det slutade ju med att jag somnade med kläderna på och ett väldigt varmt rum, så jag vaknade vid halv åtta och höll på att dö!   Kul då hade jag ju sovit i flera timmar och jag hade missat att käka så jag tog potatisgratängen och min kött bit från igår och pulade in det i munnen. 

Nu saknar jag hjärtat mycket och vill bara mysa och kolla film med en massa godis! Har fortfarande inte bäddat som jag sa att jag skulle göra så det får jag väl göra nu innan han kommer .. Det ska bli så mys
Känns lite konstingt med alla reklamerna på tv som håller på pratar om 2010 :o  Det känns lixom inte som att det är ett nytt år.  Nu är det ju januari det var ju nyss december, HAHA !  där fick jag till det :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback