En underbar dag på apu

YEEEEH!  Dagen har varit aningns nice kan jag lova.. Ikea med åsa och farmor och en god lunch, tack farmor!
Sedan tillbaka till arbetet och montera möbler på gavlegårdarna. Det har varit mysigt och en massa skratt (:
Efter att jag slutat gick jag till mathilda och träffade henne och dom andra  flickorna, sry om jag störde mitt i allt (a) Jag åkte hem eftersom dom skulle snacka om linneas fest eftersom hon fyller ju ARTON om en vecka, fusk! Kände mig lite störande så jag kastade mig på bussen och njöt av min extremt halvbra musik på ipoden, fyfan vilken jävla räddning musik och ipod är egenltigen! Det hyllar jag idag. Fick ett sms av alexander att han var på väg hem så jag fick åka en var bil ända fram till dörren :D  tanks!

Det luktar mat i hela huset och jag är döö hungrig och vill verkligen pula i mig det nuu! Sedan lär jag ju plugga eftersom jag har prov imorgon ( sura miner)  Jag hatar att plugga för jag kan inte, jag tror inte jag vet hur man göra :D  Men min käraste får komma och hjälpa mig (a)  Kisses



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback