God morgon


En extremt fin bild på mig från förra tisdagen när vi knäppte kort på söderfolket :D

Nu sitter jag inne på åsas kontor

och väntar på att hon ska komma
och mysa med mig lite =) 
Mamma sa till mig idag att jag kunde åka med henne och att hon hade
möte vid halv tio så det avr ju perfekt eftersom åsa skulle komma
vid den tiden också.. Men jag somnade och mamma väcktre mig
och sa att vi var tvungen att åka men att jag bara kunde åka med
henne in till stan, för en kund hade drygat ut på tiden så hon hade
inte hunnit att fixa sig så hon skulle inte hinna skjusa mig upp till
hemsta..  suck.  Men nu har jag iaf fått en trött morgon på en buss
och jag har typ sprungit hit för att inte komma sent, jag hatar det!

Idag blir det iaf pannkakor med sylt och grädde till matlåda
, mums.Det är så jävla gott. Jag slutar väl som vanligt vid fyra och
då ska jag kanske vara med Fanny om jag är pigg och inte är så jävla
trött.. men det visar sig. Annars skulle inte en plats i sängen
och cartoon network vara helt fel heller :o 

Justja, jag läste mitt mail nu och jag och louise fick byta från massage
till dans som vi ville ha ist. Så det var ju kanon bra och man får ju röra
lite på sig också och jag tror att vi bara kommer ha det en gång i
veckan isf två
som alla andra har!  Niceh .  Nu saknar jag mathilda
och jag är tröttt.  ha en nice dag,  kyss

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

<3333333333333333

2010-01-27 @ 20:28:03
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback