God morgon skönheter!


åw, vad skönt att ha fått sovit ut! Jag somnade tidigt igår och vaknar upp som en kung, i love ut.
Idag är det apu eller rättare sagt frulle hos farmor och sedan ikea med henne och faster :)  Mysigt!  Jag älskar mig apu plats på gavlegårdarna. Man får göra en massa mys och roliga saker och det är helt underbara männsikor som man träffar när man är där =) Det får mycket väl godkänt av mig ;D   Nu ska jag strax åka till famor och jag får skjus av min söta mamma (: 

Jag har fått kommentarer om att alla har haft en bra start på denna vecka med skola och allt och det är jag glad över och att ni inte fick en lika pissstart som mig (:   Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

åååh du är så fin gumman, jag älskar dig! du är min favorit året om hela tiden :) Idag tror jag inte att jag kan, vi ska träffas jag Madeleine och Sandra och planera lite inför Linneas fest :/<3

2010-01-12 @ 14:33:56
URL: http://mtldal.blogg.se/
Postat av: roxy

snyggtjjjäääääj

2010-01-12 @ 14:56:56
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback