Gud vad tiden går fort

Seriöst ? vad fan har dom gjort med blogg.se egentligen ?
vad var det för fel på det som var innan då ? :o
Får ett väldigt dåligt betyg av mig iaf!

Idag har jag vart i skolan som vanligt och har till och med haft
dans i två timmar med louise på invidiuella också så jag kommer
inte kunna röra mig imorgon ;D  Har redan ont i kroppen för
det var ju ett tag sedan kroppen fick träna..

Har nyss kollat på gamer men den var inte så bra efter som jag inte
spelar cs och inte fattade så mycket :D  Typ, men inte riktigt =)
Alexander mår bättre iaf och det gillar vi.

Det är till och med så att jag och alexander har ett år idag!
Älskar dig sjukt mycket bby <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback