Jag har råkat pajja min blogg!

Bra där mathilda.. Idag pajjade jag min blogg lite fint när jag skulle
ta bort snöflingorna =D  Inge bra. Jag är ju så jävla dum så jag bara tog
bort det jag tyckte var bra :(  jag blir lite ledsen..  Men men , mathilda
vad snäll och kopiera sina kodmallar och shit så jag fick en ny grund :)
Men allt vill lixom inte fixa som jag vill, så jag har inte blivit klar :/ 
Men oom ni ungrar så är det bara tillfälligt :) 

Jag har nyss kollat på 2012 brevid en snarkande alexander..
Den var väl gansak bra men jag har ju sett bättre ;)
Ny duschad är jag också så jag ska göra en kopp te och käka en söt macka
innan jag ska sova lite. Kisses

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback