Löööönidag!



I morse kom jag inte upp. Jag var så fruktansvärt trött så det blev
mysoverallen och en knut på huvudet. Mamma skulle skjusa hugo till
skolan så jag kastade mig i sängen och kollade på cn så länge men
jag somnade ju såklart och jag vaknade tio minuter innan jag skulle
dra iväg. HAHA ! Som tyr var så var mathilda också lite sen så vi gjorde
sällskap in. Hade foto första lektionen och jag och mathilda jobbade faktiskt
kanon bra idag. Så blev klar med några bilder =)

Åkte ner på stan efter skolan och kollade lite med mathilda och hennes
mamma.Och jag har ju fått lön så jag köpte det där förbaskade linnet som
jag har kollat på väldigt länge nu.
Jag tog tio i fyra bussen hem och kastade mig på matbordet för
att kasta i mig pannkakor! Mums.    Alexander kom och överraska mig så
vi tog en tripp till valbo för skojs skull så det blev ett par knäskor och
en stickad rosa tröja.
Men vi var inte ute på äventyr så länge så han skjusade hem mig och jag
kastade mig  i mamma och pappas säng, och har kommit upp där ifrån nu =) 
Imorgon blir det gavlegårdarna och umgås med åsa, fick en liten sovmorgon
också för att hon skulle fixa några saker..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback