Nyårsdagen

Idag är jag verkligen sliten seg och trött! Jag har precis kommit hem från alexander efter en lååång natt med en massa stoj.

Började med att jag åkte hem till alexander och sedan bar det av till jonte, det var massa folk och trevligt folk :)
Vid tolvslaget gick vi ut och drack champigne och kollade fyvärkerier men såg inte så mycket för jag hade luva som täckte halva ansiktet :) Linnea och sandra kom efter tolv sedan kom mathilda lover och madde också. Skit kul!
Vid tre hade jag så fruktansärt ont i fötterna så jag och alexander drog hem bara det att vi skulle gå och det gick inte så bra. Han fick bära mig vad tionde meter...  HAHA!  Det gjorde så ont så jag skrattade. 

Idag har jag skit ont i kroppen mest i fötterna och bena. Menmen ska man vara fin får man lida pin :D Nu ska jag bädda rent i sängen och ikväll blir det mys med hjärtat med filmtime :)   Hur var eran nyår ? kiss


Bilder kommer sedan

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback