Onsdag och jag är såååå seg

God dagens!

Jag har äntligen tagit mig upp ur sängen och har lagat mat med mamma så jag är mätt också =) Min underbara pojkvän och jag har legat i sängen och myst hela dagen, för vi orkade verkligen inte kliva upp ur den varma sängen och kliva upp i kylan (a) Nu har han åkt hem för han mådde inge bra och han ska ju upp och jobba imorgon :/  Vill inte.. 

Jag vet inte riktigt vad som händer med mig ikväll, kanske till mathilda och snacka lite skit med henne. Annars tvätta kanske ?  kul!

Kommentarer
Postat av: Syverhege

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-04-23 @ 21:25:59
URL: http://syverhege.blogyears.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback