Party är livet ?

Justja, lär ju säga att jag var ju på linneas arton års fest och det var
väl nice (=  Mycket trevliga människor och så fick jag träffa en roxy
som var väldigt länge sedan så det var skit kul!  Jag blev trött och
åkte hem vid halv två och jag skulle ju upp och jobba också på
söndagen och jag var död då.. 

Ronya bjöd mig på hennes tjoohej nu i helgen och jag är ju bra jävla sugen
men jag har ju lovat pappa att jag ska vara nykter och hemma.. hmm ?
Hur kommer det sluta ? Jag kommer få damp innan kvällen är slut och
jag kommer hamna på det där jävla dansgolvet iaf ;D   Älskar mig själv..

Tyvärr raderade jag alla bilderna från helgen nu ! :O  åååw..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback