Städa åter städa

Det är söndag och jag har jobbat som ett as idag.
Fyfan, jag hatar löningen och folk som inte kan bete sig
på krogen ( usch på er ) Jag slutade ungefär halv fem så pappa
fick komma och hämta mig och han trodde att jag var hos alex
så han ringde efter en halvtimme och undrade om han skulle stå
där hela dagen.. HAHA, pucko! Han vet att jag jobbar varje söndag
menmen, han kom till slut iaf och jag fröööös! Det är fan tjugo minus
ute. 

På söndagar städar man först på jobbet sedan hemma men jag kommer
inte så långt just nu men man kan ju inte ha så bråttom så jag tar saker
bit för bit. Jag ska sova ensam inatt och jag känner mig inte så taggad
för att kasta mig i sängen och mysa, men kanske gör det när jag har duschat
i en varm dusch och sedan får man ta på sig pyjamasen och krypa ner i den
nybäddade sängen..  eller inte =/   

Imorgon är det måndag igen och jag har foto.. hm vad ska vi tycka om det?
nice? jag har börjat komma på fötter nu igen så jag har tagit tag i
fotolektionerna så jag slipper ett ig. Bra tänkt av mig!
När jag har slutat så ska jag och alexander kanske åka till ikea och käka
men får se.. skulle behöva lämna tillbaka ett linne men kan inte bestämma
mig om jag sak ha det eller inte sedan måste jag till ur&penn och
köra ner en klocka i halsen på dom.. åw! Min fina vita har ju pajat.
Sedan när jag la fram linnet och klockan för att jag ska lägga ner det
i väskan så såg jag att det var jävligt snyggt tillsammans,

så jag kanske ska ha kvar det iaf ? Den var ju inte så dyr så jag
överlever nog :D Nej nu ska jag ta mig i kragen och
städa klart!   kisses

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback