EN DAG MED EN MASSA SAKER GJORDA

Dagen har varit lugn eftersom jag nu går på pencelin så jag och alex har bara gjort nytta idag. Åkte in till stan för att fixa kort till legetimation men kul att nordea stängde tidigare, haha. Åkte till dollar, öb och rusta för att införskaffa flytmadrasser och strandspel till helgen. Åkte hem och fixade lite och sedan till åbyggeby för att hämta upp Lollo och ett kvällsdopp så klart. Det var väl halvskönt i vattnet men alla dessa mygg tar kål på mig, jag ser ut som en uppäten groda. Har nyss ätit en helt-ok wok som satt fint i magen. Nu ligger jag i sängen bredvid bus och ska snart sova eftersom det är jobbartime imorgon.. blä. Sedan blir det extrajobb också sedan är det fredag och då åker vi till stugan över helgen som ska bli underbart!   Sovgött folket!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback