FÖRBJUDA ATT JOBBA NÄR DET ÄR SÅ VARMT?

Äntligen får jag pusta ut. Nu har jag varit och gjort mitt sista jobb och samtidigt träffat Hampusboy ( alltid lika trevligt ) Jag tror jag aldrig har varit så jävla irriterad på denna värme men borde inte få jobba när det är så här varmt för man dör ju fan! Man är klibbig och helt genom blöt och man känner sig inte speciellt fräch. Nu har jag kastat mig i sängen och kollar på tv medans baby spelar bilspel på datorn, mogen kille? ihi :*  Kommer nog inyte flytta arslet här ifrån förutom till duschen som kommer bli underbart.. verkligen underbart! ♥



Kommentarer
Postat av: JENNY

Hej!

Jag använder mig av clips som jag köpt klart från Beautynet.se :)



Kram

2010-07-15 @ 20:51:29
URL: http://jennyjanssons.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback