GOD MORGON!

God morgon skönheter! Blev inte så att jag skrev igår när jag kom hem, kom hem ganska sent och jag var svintrött och somnade ganska fort. Nu är jag uppe på bena ny duschad och ska snart käka frulle med baby för han är ledig idag :) Funderar på om jag ska spendera dagen till att städa tvätta och fixa lite och kanske åka och köpa färg till cykeln så jag får den snygg också.

Igår blev det lite smått och gott som fick följa med hem och bilder kommer uppp när jag har käkat frulle. Att jag inte lär mig, jag bara handlar handlar och handlar hela tiden och jag har fullt ÖVERALLT! Får varken plats med saker eller kläder men ändå ska jag köpa nytt hela tiden.. men är väl antagligen så när man har pengar och inte kan hålla i dom ;) Hörs snart puss

Ny duschad och det bjuder vi på!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback