HEMMA FRÅN STUGAN MED LIVET I BEHÅLL

Tjolahopp!  Åkte hem från stugan igår och det var väl inte riktigt det jag ville men men. Har haft en underbar helg och det var skönt att få komma iväg och göra nått annat än att jobba! Kom hem vid sju tiden igår så jag och alex åkte hem till hille och hämtade bubben och sedan bar det av hem till mig. Äntligen fick jag träffa tussen som jag har saknat så mycket och det var nog första gången han var glad att se mig också.haha. Åkte och köpte kinamat, haha kan säga att det var jävligt gott att äta nått annat än korv med bröd som jag har käkat hela helgen ;D

Alexander åkte iväg och jobba imorse som vanligt och jag fick sova ut idag. Ska hoppa in i duschen nu sedan ska jag käka lite frullle så sätter jag mig på bussen ( eller kanske ska jag cykla ) och tar mig till Linn och klipper håret eftersom min hårvärld är kaous! 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback