i STUGAN MED DOM UNDERBARA ♥

Kom till stugan vid sex tiden och packade ur alla grejor ifrån bilen och pumpade upp madrasserna och det tog inte låg tid innan vi kastade oss på dom och plaskade ut. Underbart skönt och det var tjugotvå grader i vattnet så vi låg där tills Olle ( alexanders morfar ) kom så vi satte oss på altanen och knäppte en kall och njöt av kvällssolen.

Nu har vi slitit ut sterion och dunkar musik och dricker lite med en massa skratt. Blir väl snart till att kasta sig på flytmadrassen och bada en stund innan vi ska ut med båten och fiska lite. MYS! Blir nog korv med bröd mot natten med mysoverallen på sig och umgås ännu mer och ladda för en underbar dag imorgon.  

"Den sjutonde augusti nittonhundranittiotvå föddes en flicka vacker som få
Åren dom gick och flickan växte hon fick mig att se vad livet har att ge
när jag såg henne för första gången på gavlefesten jag tror det var
sa jag till mig själv - henne ska jag ha
Jag träffade henne efter ett tag det var nog världens bästa dag
Du och jag blev ett par och en dag jag gjorde ett misstag
Jag mådde så dåligt efter detta att jag tänkte hur jag ska orka
att jag kan leva med detta är inte lätt men nu har jag fått dig
och allt känns så rätt Du kan texten i min musik
Du vet vad jag vill och med det vill jag fråga om jag får vara din prins? "



Så underbar min pojkvän är! ♥

Kommentarer
Postat av: Nehvo

Det var en riktigt gullig text han skrivit! :)

2010-07-18 @ 12:06:20
URL: http://nehvo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback