JOBBA - JOBBA - JOBBA

Upp och jobba imorse och jag var död, verkligen död.Det var svinkallt imorse :o  Det avr tolv grader hemma när jag åkte in till stan. Det är sjukt att det kan gå från trettio till tolv lixom.  Gick bra, fick god mat och slutade ganska hyffsat fast jag gjorde små grejor. Skulle åka till sundsvall idag efter jag hade slutat så därför jag skyndade mig så  mycket men det blev inge av för alexander skulle hjälpa sin pappa.. så får ta det en annan dag kanske. När jag kom hem somnade jag och alex åkte så jag har nyss vaknat och fått mat i magen. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, är sugen på att åka till louise men är inte så lätt att ta sig dit tyvärr, så ska jag jobba imorgon också.. blää! 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback