JOBBA JOBBA JOBBA OCH NYA BECK

Hejhopp! Imorse ringde klockan vid sex och jag var sten död eftersom jag inte kunde sova.. Ringde hit alex igår vid halv två tiden och vi åkte och köpte en gott och blandat påse på mc donalds som satt fint innan jag somnade. Alexander var så gullig och klev upp imorse och skjutsade mig till jobbet och fick åka där ifrån gansak tidigt. Åkte hem och käkade sedan kastade jag mig i sängen för att kolla på tv men som vanligt så somnade jag och vaknade av att alexander kom och undrade om vi inte skulle åka! Haha, klev upp och klädde på mig sedan bar det av till ockelbo på marknad och filurade lite. Köpte en red bull keps och en rockstar keps till bror och jag och Alex köpte åtta godisremar, ih. ( inte bra ) Åkte iväg och köpte pizza och umgåtts med familjen och nu ska vi äntligen få lägga oss i sängen och mysa framför nya Beckfilmen :)   Godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback