LiTE ViN SÅHÄR PÅ EN TiSDAG

Tjohooo! Jim ringde och sa att han skulle komma till mig så jag alex fanny och jim åkte ut och knäppte kort på bilarna och jag fick även en del av min fotouppgift gjord vilket var på tiden. Linn ville att jag skulle mer med på lite party så jag följde med och nu sitter jag och dricker lite vin med henne hemma hos Dennis och det är nice. Men alexander ska ju upp och jobba imorgon så jag lär hem snart men får iaf mysa med babe vilket aldrig sitter fel så det får man vara glad för..att man har någon att komma hem till och mysa med. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer med det ser man.. blir lite som en överaskning ;)   God natt på er och så sött! puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback