SÖNDAG OCH SLUT PÅ JOBB _VECKAN

Jobba jobba jobba. Nu är jag så less på att jobba. Jag är trött och har ont i hela kroppen men som tur är så var det sista jobbdagen för denna vecka och nu är det äntligen vardag och jag får vara ledig. Dagen har varit seg men vi har jobbat snabbt märkte jag sedan men aja.. små saker som kunde ha gått bättre.
Nu sitter jag hemma och ska hoppa in i duschen och sedan mysa framför datorn tills maten är klar och sedan lägga mig framför tv och kolla snabba cash kanske eftersom jag inte gjorde det igår ? Frästen ska jag få kanon god mat! Pappa ska göra sin kinagryta och den slår verkligen allt :)  Får se om jag kommer iväg imorgon och fixa pass ist för legg eftersom jag ska ju utomlands i höst så kanske jag ska slå två flugor i en smäll lixom :) Annars får jag se vad som händer.  Ha det gött !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback