EN HÄRLiG DAG MED MiN BRUD i SOLEN

Dagen började med att alex sov över och jag var svin trött! Gick upp och käkade frulle medans jag väntade på att Louise skulle höra av sig för vi hade snackat om att åka och bada. Pussade hejdå på hjärtat och pratade med louise och kom fram till att vi skulle till harnäs. Pappa skjutsade mig till petter och carola så vi kunde låna cyklar så vi kom iväg och har solat och badat, även fast det inte var så mycket sol så var det mysigt. Cyklade hem till Louise vid fyra tiden och jag handlade och lagade mat åt henne ( snäll som jag är ) sedan har vi degat i soffan tills jag skulle hem.

Nu ligger jag ny duschad i sängen och segar innan jag ska krypa ner under täcket och släcka lampan.. haha fult det lät. Sover själv inatt och det är tomt men det var någon som klagade över att han bara sov över när han sov hos mig så ikväll får han sova själv och jag kommer bli jätte glad att få pussa på honom imorgon! Ska upp och jobba imorgon och jag har den turen att Louise också ska jobba så jag överlever dagen.. hoppas jag :o   Godnatt!

Fick även träffa dessa sötnosar Saga och Elin! Sötare ungar får man leta efter :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vad naajs! ;D Hallå tjejen, kan du fylla arton snart eller? :O Krogen här roppar efter diig! haha :D

2010-07-01 @ 07:57:36
URL: http://charlinelicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback