GOD MORGON!


God morgon! Klockan är strax efter nio och jag är vaken. Alexander tog en sovmorgon så jag har myst en massa nu på morgonen och hann vakna till så jag passade på att kliva upp när han åkte. Tänkte gå ut och sätta mig i solen men ah tjenna! Det är nästan inte ens på sol och det är kallt och blåser :/ Nödvändigt! Så jag ska tvinga på pappa frulle snart och försöka väcka en bror som kommer vara ganska så trött och grinig :') ih.
Får se vad som händer annars idag, ingen vill ju umgås på dagarna utan bara på kvällarna och så slutar bussarna gå så tidigt så det känns kul. Ikväll ska jag iaf iväg och jobba så det blir väl bara hem och kasta sig i sängen sedan.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback