GOD NATT SKÖNHETER

Jag är mätt och jag har ont i magen.. Nu ska jag göra kväller och sova för jag är aptrött konstigt nog eftersom jag har sovit hela dagen. Morgon dagen vet jag inte vad jag ska göra med, jag tror att det skulle vara fint väder så isf ska jag lägga mig ute i solen annnars kanske jag umgås med Louisebabe men det visar sig :)  God natt folket!

Jag och Alex tog en tur med Nalle idag och skulle försöka knäppa kort på han i solen men han hade mer spring i bena än att sitta still så jag fick inga fina bilder. Fick iaf en bild som jag kan kasta upp.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Ja du är sååå häftig ;)<3

2010-06-15 @ 23:42:08
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback