HERO

Tjenahopp. Imorse kom jag inte upp ur sängen och det gjorde jag inte på ett bra tag. Alexander kom hem och käkade frulle vid nio så han drog upp mig ur sängen så jag fick lite mat i magen.. sedan åkte hem och jag dök ner i sängen och sov tills han kom hem igen :)  Den här gången fick han in mig i duschen och jag "fixade" mig för att åka till skolan. Snäll som han är så skjutsade han mig och jag träffade lollo som skulle till sjukhuset så jag satte mig vid datorn och försökte spara en massa saker eftersom dom rensar datorerna efter sommaren..   Jag kunde inte lägga in alla dokument eftersom jag inte hade ett usb med alla bilder och uppgifter som var sparade i jpg fick jag med mig :) 

Nu väntar jag på att lollo ska komma tillbaka och sedan ska jag försöka få tag i en lärare sedan drar jag mig hemmåt för att kasta i nått i magen, umgås med tuffsen och kolla film! Mitt mående är inte på topp.. inte speciellt kul eftersom jag åker inatt. Vet inte om kroppen reagerar på betterna eller magen men jag hoppas att jag lever och har jag tur kanske jag får åka och kolla upp det ikväll innan jag drar mig. Annars blir det hem och packa och pussa på babe


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback