MiDSOMMAR OCH JOBB ?

Midsommar. Ja tiden går fort. HAr inte skrivit på länge nu men jag har haft annat roligare för mig än att vara hemma och sitta vid datorn. Igår åkte jag och badade med louise vid elva tiden och låg och pressade fram till fyra tiden då alex var så stressad för han ville in till stan och självklart glasbanken.. blev lite shopping som vanligt men det vart inte så mycket för varken mig eller alex. Åkte och handlade för idag och fixade lite sedan åkte vi till plaza och umgicks med folket.

Ja idag har jag jobbat och det gick både bra och fort så jag har segat hela dagen sedan jag slutade men nu har jag fixat mig och väntar in folket bara. Ska snart få grilla.. äntligen! Får se vad kvällen bjuder på och värmen fick vi iaf och det tackar vi för.   Glad midsommar =) 




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback